Primii pasi dupa ce ai o pagina este sa o faci cunoscuta.
Importa lista ta de clienti si subscriberi in pagina pentru a ii anunta despre noua ta prezenta pe Facebook;
- Adauga adresa paginii de Facebook la semnatura din e-mail, la datele de contact din site, la cartea de vizita etc;
- Adauga plugin-urile sociale oferite de Facebook pe site-ul tau. Acum poti incepe sa postezi pe wall!
Ce faci daca afacerea ta este noua, daca site-ul nu are vizitatori pe care sa ii aduci in pagina de Facebook, daca nu ai inca subscriberi sau clienti? Pluginurile nu te vor ajuta foarte mult pentru moment (dar tot este bine sa le integrezi, mai ales daca ai de gand sa promovezi site-ul pe Google sau prin alte medii). In acest caz, promovarea prin Facebook Ads este o metoda foarte buna de a atrage fani.
Despre Facebook Ads:
Conecteaza-te cu cele 3 milioane de romani care sunt pe Facebook in acest moment. Alege-ti audienta in functie de locatie, varsta si interese. Iti poti promova atat site-ul cat si pagina de Facebook sau chiar un eveniment. Controleaza-ti bugetul zilnic, ajusteaza-l oricand doresti, alege dintre doua metode de plata, CPC (platesti oricand un user da click pe reclama ta) sau CPM (platesti per mia de afisari).
Creeaza-ti reclama ta pe Facebook in 4 pasi simpli:
- Stabileste-ti scopul
- Stabileste publicul tinta
- Creeaza reclama si seteaza-ti bugetul
- Intelege politicile de advertising stabilite de Facebook si procesul de aprobare a reclamelor