REGINA comunicării … înțelegerea filozofiei din spatele internetului

REGINA comunicării … înțelegerea filozofiei din spatele internetului

Cred că am început să folosesc computerele pentru prima dată în 1990 sau 1991.

Aveam acasă un computer în 1996.

A fost dificil să învăț toate comenzile, dar am fost pasionat de asta și mi-a plăcut.

Am stat la computer zi și noapte.

În 1998, un coleg de la Universitate a venit la noi în timpul seminarului de informatica … spunând: „Astăzi vreau să vă arăt ceva extrem de important pe care l-am descoperit aseară.

Voi toți … veniți în fața computerului meu! ”

Eram cam 6-7 elevi.

El a deschis google.com spunând … „Check out guy!”

Am râs cu toții … și i-am spus … „Haide … nu poți fi atât de idiot … ce noi ce ?! Este un logo în mijlocul ecranului!

Ce este atât de special ?! ”

Zâmbește … „Băieți … uite … aceasta este una dintre cele mai mari invenții de pe internet și tocmai a apărut acum câteva zile.

Vă oferă tot felul de informații despre orice ați putea căuta ”.

Colegul meu era un tip deștept, chiar dacă era pe un scaun cu rotile. De fapt … cel mai probabil era un pic mai deștept și bine informat decât noi.

Nu cu mult timp în urmă, după ce Joe Biden a devenit președintele Statelor Unite, am văzut pe facebook pe el și vechiul meu prieten de la universitate.

Deci … a apărut pentru prima dată pe Internet.

Apoi Google.

Și apoi restul … dar pentru a ii ajuta pe toți să fie online, a trebuit să explicăm miilor de oameni ce este Internetul, ce este acest prost Google.com, site-ul cu un singur logo și un buton de căutare în mijlocul ecranului.

Viteza internetului a fost foarte lentă.

Am avut conexiuni dial-up prin intermediul telefoniei fixe.

Era epoca de piatră a internetului.

Aveam idee ce este Internetul ?!

Am putea vorbi în acel moment despre filozofia din spatele internetului ?!

Cel mai probabil, tot ceea ce știam la acel moment a fost că internetul … era ceva cu adevărat uimitor … care va revoluționa lumea.

A fost un nou mod de a conecta toate țările de pe toate continentele … un mod de a întâlni oameni de oriunde, dar și de a face afaceri peste tot.

Piețele naționale ar putea deveni piețe internaționale și foarte ușor o companie din Belgrad ar putea avea mii de clienți din New York, Londra sau Tokyo.

Dar nici măcar nu știm ce este cu adevărat … filozofia … așa că aș minți să spun că știm ce este filozofia internetului.

Am fost pionieri și ne-a plăcut ceea ce am făcut.

Exploram ceva care avea să schimbe lumea.

… și continuăm să mergem pe o cale care nu stim unde ne va duce.



Call Now Button