Sfaturi pentru inscrierea site ului in motoare de cautare

Sfaturi pentru inscrierea site ului in motoare de cautare

  • Link-urile de calitate, in special cele ce vin de pe pagini cu un topic similar cu al site-ului tau pot fi catalogate ca fiind cruciale, mai ales in ierarhia data de motoarele de cautare ale site-urilor la afisarea rezultatelor.
  • Motoarele de cautare considera ca site-urile care au mai multe link-uri bune directionate catre ele sunt mai importante si le vor pozitiona automat mai sus in ierarhie la afisarea rezultatelor. Un beneficiu garantat este traficul adus din respectivele link-uri, pe langa cel generat din motoarele de cautare.

Avem o lista cu directoare de top in care poti sa-ti inscrii site-ul manual.

Inainte sa adaugi site-ul trebuie sa tii cont de cateva puncte considerate destul de importante care vor aduce un numar mare de beneficii noului tau site.

Organizeaza-ti site-ul!

 Acest pas este crucial, inscrierea in directoare este timp pierdut daca site-ul tau nu este bine organizat inca de la inceput pentru ca tu sa poti atinge scopul propus.

Pregateste-te pentru inscrierea in directoare.

 Scrie-ti titlul si pregateste un text descriptiv al site-ului pe care il vei adauga in link, odata ce ai sa incepi sa inscrii site-ul in directoare.

Multe directoare cer ca tu sa folosesti numele domeniului site-ului tau, sau chiar numele afacerii tale ca si titlu, iar altele te vor lasa sa te extinzi un pic mai mult cu textul. De exemplu numele acestui site: webmastering.com. Daca directorul permite, am sa folosesc ca si titlu webmaster tips, care este un cuvant cheie mult mai bun decat domeniul acestui site.

Probabil o sa ajungi sa folosesti cateva titluri in functie de ce anume si cat iti permite fiecare director. Acest lucru va fi benefic pentru ca ofera posibilitatea de a te extinde pe o plaja mult mai mare de cuvinte cheie.

Scrie o scurta descriere pentru site-ul tau, pe care o vei folosi la inscrierea in directoare.

 Majoritatea directoarelor accepta un text descriptiv de 15 – 30 de cuvine, 3 – 5 fraze sau 150 – 500 de cararctere pentru fiecare descriere. Aceasta descriere va fi afisata in ordine ierarhica chiar dupa link. Descrierea trebuie sa fie cat mai obiectiva si la subiect, trebuie sa contina cat mai multe dintre cuvintele tale cheie insa ai mare grija cu repetarea acestora, spatiul este destul de limitat pentru 500 caractere, deci trebuie sa descrii cat mai concis si cat mai clar. Lucreaza profesional, scrie o descriere captivanta, astfel incat oamenii sa isi doreasca sa dea click pe link-ul tau.

Ordoneaza cuvintele cheie in ordinea importantei lor pentru o inscriere corecta in directoare.

 Mare grija la ordonarea cuvintelor, ele trebuie asezate conform descrierii si titlului despre care tocmai am vorbit. Unele directoare accepta cuvintele cheie separate prin virgula altele separate prin spatiu, deci este indicat sa le salvezi dinainte intr-un fisier text, in conformitate cu ambele situatii. Acest mic detaliu te va ajuta sa scutesti timp si munca. Este indicat sa nu folosesti acelasi cuvant de mai mult de trei ori, ideea este sa salvezi spatiu si sa eviti spamul din toate punctele de vedere. Foloseste cuvinte care se regasesc in site-ul tau, pe care vizitatorii le pot folosi in cautarile efectuate de ei in motoarele de cautare.

 Evita spamul, cauta sa faci in asa fel incat sa nu sune a spam.

Orice descriere ai face in momentul inscrierii site-ului in directoare trebuie sa fie putin elaborata.

Descrierea ce urmeaza sa o faci trebuie sa fie cat se poate de obiectiva, chiar daca tu esti cel ce o scrie, si este in interesul tau sa sune cat mai bine, incearca sa nu folosesti cuvinte de tipul „cel mai bun” sau „numarul unu” deoarece suna a spam. De obicei, cei mai buni sunt deja cunoscuti pe nisele respective, plus ca ei nu se lauda.

Evita sa repeti cuvinte cu caracter promotional de orice natura, scrie textul cat mai natural si cat mai onest, fara a te gandi la motoarele de cautare. Gandeste-te intai la vizitatorii care vor citi mesajul tau. Verifica totul de doua ori inainte sa incepi sa-ti inscrii site-ul in motoarele de cautare si directoare web. Dupa ce ai terminat de scris titlul, de ales cuvintele cheie si textul cu descrierea site-ului tau, verifica inca odata gramatica folosita si ai grija ca totul sa fie scris corect ortografic, pentru ca pana la urma toate acestea se vor reflecta in imaginea site-ului tau, respectiv afacerea ta.

Alege categoria cea mai apropiata pentru atunci cand ai sa incepi sa-ti inscrii site-ul in directoare.

 Un alt element important. Aloca un gram de timp si pentru prospectarea directoarelor in care urmeaza sa-ti inscrii site-ul, foloseste lista de aici.

Este foarte important sa inscrii site-ul in categoria cea mai apropiata de domeniul de activitate pe care il are site-ul sau afacerea ta, este in joc statutul de acceptat sau respins al site-ului tau in directoarele la care urmeaza sa aplici. Sa presupunem prin absurd va fi acceptat si va fi listat, insa traficul trimis nu va fi nici pe masura cel pe care tu il urmaresti sau ai vrea sa il castigi. Traficul tau tinta nu poate ajunge la tine pe site daca topicul/categoria in care se regaseste site-ul tau nu are nici o legatura cu domeniul de activitate/interes al site-ului tau.

Asa deci, MARE, MARE atentie la categoria aleasa in momentul inscrierii in directoare. Folosteste o adresa alternativa de email la inscrierea in motoarele de cautare si directoare web.

Foarte multe directoare web solicita o adresa de email atunci cand aplici cu un site nou, pe o anumita categorie si este nevoie de confirmare, pentru validarea inscrierii.

Este recomandat sa folosesti doar o singura adresa de email pentru toate directoarele si motoarele de cautare.

Adresa de email nu va fi afisata public, insa exista riscul sa fie vanduta la pachet pentru alti anteprenori ce cauta sa promoveze prin email marketing a.k.a. spam :). Cu siguranta tu nu cauti sa primesti email-uri promotionale ci sa-ti promovezi propriul site. Cu alte cuvinte, evita sa dai o adresa de email pe nu vrei sa primesti o groaza de spam.

O mica mentiune legata de forma ce trebuie sa o aiba url-ul tau (link-ul), atunci cand inscrii site-ul in motoarele de cautare.

Evita sa inscrii url-uri care fac redirect. In primul rand nu este profesional, in al doilea rand apare suspiciunea de neadevar si necorelare intre domeniul site-ului, descrierea ta si pagina pe care motorul de cautare si respectiv viitorul vizitator va ajunge.

Majoritatea directoarelor nu acepta url-uri mai lungi decat denumirea domeniului, de exemplu: exemplu.com (acceptat) si exemplu.com/director_web/ (nu este acceptat). Un alt lucru de care trebuie sa tii cont atunci cand inscrii in motoarele de cautare si directoare web.

Evita sa faci spam! Nu inscrie un site mai mult de o singura data in motoarele de cautare cat si in directoare, trebuie precizat ca acest serviciu pe care il oferim, precum si tutorialul pe care il citesti acum face mentiune catre site-urile proaspat lansate, nu si catre cele vechi. O gresela mare este sa nu cauti putin dupa domeniul site-ului tau pe Google, Yahoo! Search sau Bing.

Chiar daca nu inscrii site-ul in motoarele de cautare, site-ul tau va fi gasit prin intermediul altor directoare in care se regaseste site-ul tau afisat, urmand ca acesta sa fie indexat.

 

 



Call Now Button